نویسندگان: مولی گاریس و کارن میشرا مترجم: مهدی نیکوئی nikoueimahdi@gmail.com
منبع: کتاب راهنمای مبتدیان برای بازاریابی با موبایل :
در مورد اهمیت بازاریابی با موبایل صحبتهای فراوانی شده است. امروزه دهها میلیون موبایل هوشمند در دست شهروندان ایران است و بر اساس برآوردها، بهطور میانگین ۳ تا ۵ ساعت از زمان روزانه آنها را به خود اختصاص میدهد. اکنون بهدلیل قابلیتهای این دستگاههای دیجیتال، حتی در خانه و با وجود کامپیوتر، بسیاری از افراد ترجیح میدهند نیازهای خود را با موبایل برآورده کنند. این حضور پررنگ در محیطهای آنلاین، فرصتی خارقالعاده برای بازاریابی کسبوکارها فراهم کرده است. از طرف دیگر، تاکتیکهای مختلفی مانند ایجاد اپلیکیشنها، تبلیغات آنلاین با محوریت کاربران موبایل، اطلاعرسانی و ارتباطات پیامکی، روشهای ارتباط حوزه نزدیک و فناوری آیبی، متناسبسازی وبسایتها برای استفاده با موبایل، بهبود جایگاه کسبوکار در فهرست موتورهای جستوجو، حضور در کانالها و شبکههای رسانههای ا
موبایل ,بازاریابی ,موبایل، ,حضور ,اپلیکیشنها، ,ایجاد ,با موبایل ,بازاریابی با ,برای بازاریابی ,خود را ,دیگر، تاکتیکهای
درباره این سایت